Member photos

Anything else
User avatar
Teh Lang
Posts: 26
Joined: Fri May 28, 2010 8:58 am
Location: Bristol, United Kingdom

Re: Member photos

Post by Teh Lang » Sun May 30, 2010 4:47 am

Like Zoidberg, on friday i was also wearing a miniskirt.

-L

User avatar
invertin
Sticky
Posts: 3828
Joined: Mon Oct 23, 2006 4:05 am
Location: IN A CAN OF AWESOME!

Re: Member photos

Post by invertin » Sun May 30, 2010 5:01 am

Teh Lang wrote:Like Zoidberg, on friday i was also wearing a miniskirt.

-L
Except you pussied out and put trousers on. Zoidberg wore the skirt until he got home.

User avatar
Teh Lang
Posts: 26
Joined: Fri May 28, 2010 8:58 am
Location: Bristol, United Kingdom

Re: Member photos

Post by Teh Lang » Sun May 30, 2010 5:06 am

At least I did it, unlike you.

-L

User avatar
Seradest
Posts: 46
Joined: Fri Dec 18, 2009 10:36 am

Re: Member photos

Post by Seradest » Sun May 30, 2010 1:28 pm

thats me ^^

greats from germany XD

Image

User avatar
Assaultman67
Posts: 2109
Joined: Tue Jun 16, 2009 9:06 pm
Location: U.S.

Re: Member photos

Post by Assaultman67 » Sun May 30, 2010 3:47 pm

Ive always wondered how different people from other countries seem to have the same clothing style as americans (or vice versa) ...

If you took anyone from this forum not from america, and stuck them into some role as some anonymous person in America ... the only thing that would give them away as not being a born citizen would be their spoken language ...

User avatar
Zhukov
Posts: 1049
Joined: Sun Nov 02, 2008 3:58 am
Location: Elsewhere.

Post by Zhukov » Sun May 30, 2010 3:52 pm

Assaultman67 wrote:Ive always wondered how different people from other countries seem to have the same clothing style as americans (or vice versa) ...
People in western developed nations all wear essentially the same stuff.

User avatar
Renegade_Turner
Gramps
Posts: 6942
Joined: Tue Sep 27, 2005 11:59 am

Re: Member photos

Post by Renegade_Turner » Sun May 30, 2010 4:43 pm

Ragdollmaster wrote:EDIT: Wait. Actually, yeah. Unless you have knowledge of all cultures ever to exist on the planet (and outside of the planet) you are, technically, culturally ignorant. Note that I'm not using the broader sense of ignorance (someone who is generally ignorant) because if you were aware of most major customs, then in a general sense, you would not be culturally ignorant. However, because I hope to win this argument by proving an extremely limited point which isn't even remotely applicable in an even slightly different situation, I'm referring to very specific instances of ignorance and not a person's knowledge as a whole.
In other words, I am right and you lose.

User avatar
Ragdollmaster
Posts: 2343
Joined: Mon Jul 30, 2007 11:49 am
Location: Island of Lugaru

Re: Member photos

Post by Ragdollmaster » Sun May 30, 2010 6:52 pm

No, you are right most of the time, but in my small convoluted world I am always right.

User avatar
Fournine
.hacker
Posts: 938
Joined: Thu Nov 20, 2003 3:07 am
Location: Boron group, period 5

Re: Member photos

Post by Fournine » Sun May 30, 2010 9:07 pm

No one gives a damn. Move on.

User avatar
Assaultman67
Posts: 2109
Joined: Tue Jun 16, 2009 9:06 pm
Location: U.S.

Re: Member photos

Post by Assaultman67 » Mon May 31, 2010 10:29 am

well, that pretty much killed the thread ...

you guys suck :/ ...

User avatar
Ragdollmaster
Posts: 2343
Joined: Mon Jul 30, 2007 11:49 am
Location: Island of Lugaru

Re: Member photos

Post by Ragdollmaster » Mon May 31, 2010 10:36 am

Generally, yes. However, in my world, I am a very highly exalted king of potatoes.

User avatar
Assaultman67
Posts: 2109
Joined: Tue Jun 16, 2009 9:06 pm
Location: U.S.

Re: Member photos

Post by Assaultman67 » Mon May 31, 2010 10:57 am

Ragdollmaster wrote:Generally, yes. However, in my world, I am a very highly exalted king of potatoes.
Image

ALL HAIL THE KING OF POTATOES!

User avatar
zoidberg rules
Posts: 1788
Joined: Wed Jul 02, 2008 2:44 pm
Location: here, there everywhere...behind you!

Re: Member photos

Post by zoidberg rules » Mon Jun 07, 2010 12:59 pm

Anyway, I'm gonna go get one of the pics of me and Teh Lang in skirts, if I can find one, bear with me...

EDIT: Couldn't find a good one of me in the skirt, so this one will have to do...

That's me with Teh Lang and another friend of ours, who thought it would be fun to grope Lang as the pic was taken, so Lang is spazzing out, and that's another random friend of ours who didn't want a proper pic taken of him and instead just wanted to stand in the back of as many of ours as possible. :lol:

All right, that one won't work for me, I'll try this one instead, hang on...

DAMN YOU!!!! I guess Wolfire doesn't like images linked from Facebook.

I'll post them both as attachments then...

DAMMIT!!!!

It said that the file was invalid!!!!

FINE! HAVE IT YOUR WAY FRIKKEN WOLFIRE!!!!

I'll just link you to my Facebook later, right now I gotta fight this damn stress built up thanks to Wolfire not liking my face... :evil: :lol:

Yeah, They wouldn't go up properly, so I took the images out of the post, I'm leaving the post here though, just so you guys know I tried... :D Plus after reading through it myself, I found it reasonably amusing, so I'll let you all laugh at my misfortune. :)

EDIT...AGAIN: Yet another grammar fail there... I just wanna leave this post, but it keeps having problems, and I'm a perfectionist, so unless it's perfect, I can't leave it :cry: Still, I'll give leaving another shot now...

User avatar
underthedeep
Posts: 1099
Joined: Tue Apr 27, 2010 7:18 pm
Location: southern california
Contact:

Re: Member photos

Post by underthedeep » Mon Jun 07, 2010 10:27 pm

Image

mai-tai's are delihusssh :)

oh yeah, stomach rolls ftw.

User avatar
underthedeep
Posts: 1099
Joined: Tue Apr 27, 2010 7:18 pm
Location: southern california
Contact:

Re: Member photos

Post by underthedeep » Tue Jun 08, 2010 1:08 am

haha yeah thats a nasty one.

i have this weird condition, when i get spider bites they look like golfballs.
Image


this is a very pretty picture taken of me and my buddies kickin' back a few beers in san diego :)

Post Reply